If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако автомата е 8HP, то по-добре е с него от колкото с която и да е ръчна кутия с двойни съединители.
Най-накрая да видим истинска кутия сложена във Фиат.
Ако автомата е 8HP, то по-добре е с него от колкото с която и да е ръчна кутия с двойни съединители.
Най-накрая да видим истинска кутия сложена във Фиат.
Дам хубава е кутията и щом е слагат на Гибли, най-вероятно ще присъства и при Джулия... а това кое е по-добре е според стила на шофьора според мен. Аз никога не бих взел автомата, колкото и да е хубав.
Дам хубава е кутията и щом е слагат на Гибли, най-вероятно ще присъства и при Джулия... а това кое е по-добре е според стила на шофьора според мен. Аз никога не бих взел автомата, колкото и да е хубав.
Под "автомата" визираш 8HP или автомат глобално?
Демек предпочиташ двоен съединител пред хидравличен автомат? Поне така разбирам предвид членуването, което си направил.
Защото със сигурност 8ХП-то ще превключва масово по-бързо от двойния съединител и е много по-подходящ дори за спортно каране ако щеш.
Ако предпочиташ ръчка, то вече е друга тема на разговор.
Под "автомата" визираш 8HP или автомат глобално?
Демек предпочиташ двоен съединител пред хидравличен автомат? Поне така разбирам предвид членуването, което си направил.
Защото със сигурност 8ХП-то ще превключва масово по-бързо от двойния съединител и е много по-подходящ дори за спортно каране ако щеш.
Ако предпочиташ ръчка, то вече е друга тема на разговор.
Въобще за автоматични кутии имах предвид...
иначе нямам наблюдения и допир с 8ХП кутиите, може и по-бързо да превключват нямам идея.
Гледам си по на ясно, кои как превключват и коя ще е по-добра и зададен така от теб въпроса разбирам, че искаш да кажеш от dct-то смисъл няма... Интересно тогава защо тази с двойния ще се предлага успоредно с ръчка и 8hp автомата единствено в QV версията при положение, че на ZF кутията е по-добра?
Има две неща, в които хидравличния автомат е по-добър.
1. При изненадващо превключване от висока към ниска предавка ще работи много по-бързо.
2. Ще е много по-здрав и безпроблемен при по-дълготрайна употреба.
Единствения плюс, който ще има двойния съединител, е в скоростта при последователно изреждане на скоростите при ускорение.
Най-вероятно това е и причината да го има само при QV-то, защото там всяка стотна на обиколка е важна, колкото и да е важна за такъв клас автомобил.
Лично пък за мен е тотално излишно да имаш ръчни скорости на сериен автомобил, който има 500 коня под капака.
За 99.99% от хората, които ще карат такава кола, това само ще е затруднение и винаги ще дава по-лоши резултати навсякъде където биха я карали.
За 99.99% от хората, които ще карат такава кола, това само ще е затруднение и винаги ще дава по-лоши резултати навсякъде където биха я карали.
Напълно съм съгласен, но сред купищата електронни системи, които управляват автомобила, ръчната кутия остава онова първобитно усещане за контрол над автомобила предоставящо повече удоволствие от гимнастиката на пръстите на волана за смяна на предавки.
Много е добре, че има възможност за ръчна кутия...това липсва адски много на 4С...ако беше обратното, при Джулия нямаше да се усети липсвата и толкова.
Жалко е, че даже и най-обикновенния бензин няма ръчка, което за мен е грешка и ще се обоснова.
Алфа Ромео е бранд за ентусиасти, още от създаването си. Сигурен съм, че е пълно с хора, които още въздишат по миналото и са изкюлчително старомодно що се отнася до някой неща, както точно е МТ. Хубаво е, че мощната версия ще има ръчка, ако имаш парите ако се окаже хубава колата, можеш си имаш една инвестиция, въпреки че като ги гледам как се обезценяват бързите немци(AMG особено, M и RS), Алфа-та след 6-7 години сигурно ще струва колкото една нова постна Джулиа.
Другата точка, която пак е донякъде в графата ентусиасти е, това че Джулиата е поредният автомобил, които ще се опита да отнеме титлата на БМВ 3 Серия. Всички се съревнувават с този автомобил в този клас. 3 Серия можеш да си я вземеш почти навсякъде с ръчка, колко е добре нагодена тази ръчка за двигателите е друг въпрос.
Та надявам се, че това е ефинално и ще видим поне на едно място в Джулиа-та бензинова ръчка.
Е, това е само началото на производството.Вие какво искате.
Най-вероятно 3.0 дизела е отрязан поради еконормите и поради скандала с VW.
Предполагам, че ще го доусъвършенстват и ще има 3.0 литра дизелов двигател.
Честно казано, за мен си заслужават парите само 3.0 литра дизел(330-340 коня) ако има такъв и 3.0 литра бензин 500коня.
Дори и да разполагам с достатъчно пари, ако няма 3.0 литра дизел не бих сменил 2.4 с 2.2 дизел с подобна мощност. Виж с 3.0 литра дизел и бензин бих го сменил и то ако има с двойната трансмисия + роботизирано превключване. Може и ръчна, но само за бензина.За дизела предочитам 2двойната трансмисия/съединител.Досега с такава не съм управлявал, а пък и ми харесва.
Автоматик би си заслужавало в по-голяма алфа ако има конкурент на 5-та серия на БМВ да кажем "Алфета" както се спряга.
За мен би ми доставило най-голям кеф Автомат и задно ! Дали ще е дизела , дали бензина v6 .. все тая то на този дизел 330-40 кончета ... пипне ли се обичайните процедури със сигурност ще мине 400 коня ..
Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
За дизела предочитам 2двойната трансмисия/съединител.Досега с такава не съм управлявал, а пък и ми харесва.
Автоматик би си заслужавало в по-голяма алфа ако има конкурент на 5-та серия на БМВ да кажем "Алфета" както се спряга.
Явно защото не си карал даваш такова мнение.
Всекидневното каране на хубав автомат не може да се измери с такава с двоен съединител.
Просто като видиш как се влачи двойния съединител при по-голяма част от всекидневното каране, то направо ще ти дойде да си прережеш вените в някои моменти.
За това задължително ако ще е автомат, то задължително такъв, който е правен за автомобил със задно предаване и задължително хидравличен. И да не е японски.
Пък все тая дали колата ще е 1.5 литра или 4 литра.
Comment